isilkaraagac Kullanan var mı acaba? 2 aylık bebeğim var çok emiyor ve süt yetmiyor gibi geliyor lancinoh elektrikli pompam var 10 dk da 30 ml falan geliyor tabi sürekli emiyor. Makina iyi çekemiyor gibi geliyor
_07cinarhsn isilkaraagac ben bebedor manuel almıştım kuvezde olduğu için öyle benim isimi gördü ama bilseydim almazdim çünkü elle sagimda sutun arttığını öğrendim makine ile 30 cc ne bileyim en fazla çok 1 2 saat uğraş sonunda 70cc anca oluyordu bende elimle sagdim ve tek gogsum den 100 150cc çıktı çok şaşırdım elle sgim daha iyi bence elektrikli bilmiyorum ama kullanmadım hic
mervedms61 Ben aldım ama sen nasıl birşey istiyorsun tam olarak? Çünkü mochi ben tek göğsümü sağarken diğer göğsüm için kullanıyorum. Sütüm ziyan olmasın diye yani. Ya da bebeğim bir göğsümden emerken diğeri akıyorsa yine ziyan olmasın diye kullandım.