Tu_Na tamam büyüklük yapıp özür dilediniz ona birsey demiyorum, evladımı kaybettim diyor kadın, siz baştan hakkını helal et özür dilerim bilmem ne demişsiniz, kadın size hiç bir şey demeden direkt deprem bölgesine yolla hayır yap o zaman demişsiniz? Amacınız nedir? Ürünler size pahalı gelmiş olabilir okey, pahalı satıyorsunuz dersiniz çekilirsiniz kenara, bayan da acikmalasini yapar durumum böyle böyle diye baş sağlığı dilersiniz biter gider. Siz yok deprem bölgesine gönder hayır yap yok sen iyi değilsin yok sen söylesin böylesin, neden uzatıyorsunuz. Kimse sizin kafanıza silah dayamadi pahalı koyduğum 2.el ürünü gel benden satın al diye.
Tu_Na madem acını unutuyorsun niye parayla satıyorsun
Bakın bunu söyleyen sizsiniz, bu cümleyi kuran bir insanın bir annenin merhametli olduğunu düşünmüyorum ben.
Tu_Na pahalı dediğiniz için kötüsünüz demedim, kadın evladımı kaybettim diyor madem evladını kaybettin hayır yap neden parayla satiyorsun diyorsunuz, bunun neresi iyilik?
Tu_Na yukarıda yazdıklarımı okuduysanız size kotu dememin sebebini anlamış olmanız lazım. İyi akşamlar.