Kbr79 ahh ben ilk yasadigim zaman bu durumu ağladım o yatana kadar ne kadar yanlış yapmışım yok gaz yok konuştum onla kucağımda öptüm sevdim ellerini tuuttum AA ne gördüm bebeğim gülüyor beni dinliyor ben 1 aylıkken Allah yukarda şahit yemin ederim bebeğimi kendim konuşarak rahatlattm bebeğim gazlı bir bebekti ve çok huzursuzdu şimdi 3 aylık olacaz baya sesli güler beni dinler konuşur benle sende öyle yap yorma tadını çıkart valla daha mutlu olacaksın istersen instadan eklerim sizi bana istediğiniz zaman istediğiniz konuda yaza bilirsiniz ben tek büyüttüm deprem bölgesinde konteyniybirde o yüzden tekseniz endişelerinizi anliyorum