Anneler 17 günlük ikizlerim var. İlk zamanlar sarılık riskimizden dolayı yenidoğan hemşiresi 3 saatte bir yarım saat emzirme + 60 cc mama takviyesi yapmamı söylemişti. Şimdi çok şükür sarılığımız düştü fakat ilk ay kilo alımı açısından da emzirme +60 cc mama ya devam etmemi söyledi. Fakat şimdi kızlarım Max 10 15 dk emiyorlar yarım saati göremiyorum bazen çok nadir. Ardından 60 cc mama veriyorum bazen hepsini bitiriyorlar bazen yarısını. Artık dakika hesaplamaktan ya da 60 cc yi bitirmedikleri zamanlar acaba doymuyor mu düşüncesine kapılmaktan yoruldum. Size sorun şu 10 15 dk emdiklerinde ve ardından 30 ya da 60 cc mama desteği yaptığımda yeterli beslenirler mi sizce? Artık meme de daha az emiyorlar gibime geliyor. İkiz oldukları içinde ne yazık ki bir memeyi birine diğerini birine veriyorum. Belki de o yüzden yetersiz geliyor olabilir diye düşünüyorum. Sizlerinde fikrine ihtiyacım var