BirerkekBirkiz Hamileyken geçirdim çok kötüydü. Ağladım bile ağrısına kulağımdan sıvı akıyordu. Ağrısına uyuyamıyordum. Duymuyordum hatta. Antibiyotik verdi doktor bide ağrı kesici öyle geçti. Bir süre kulağım duymadı sonra tamamen geçti şükür. Kızımda okula başladığından beri sürekli olur. Ama ondan hiç sıvı akmazdı. Hamileyken geçirince anladım kızım nasıl dayanmış içim cızladı. Ondan önce hastalık nedir bilmezdik. Kulaklarını rüzgardan koruyun ve banyo sırasında kapatın kulaklarını öyle birşey ki bir kere bulaştı mı sürekli tekrarlıyor. Yani sürekli dikkat etmelisiniz. Kızımda sürekli oluyor maalesef. Kulağım ağrıyor dediği zaman Udi hindi yağı damlatıyorum hangi kulağı ağrıyorsa bir kaç gün geçiyor. İlerlemeden atlatıyoruz yani. Yoksa ateşleniyor daha beter oluyor.