Hanımlar bebeğim 19 günlük başta sütüm az olduğu için bebeğim sarılık geçirdi ve mama takviyesine başladık en son 15 gün kontrolünde bebeğim 4 buçuk kilo geldi doktor iyi kilo almış yavaş yavaş mamayı azaltabilirsin dedi bende artık günde iki kez 90 cc mama veriyorum gece uyumadan ve gün içinde veriyorum. Sütüm de artmaya başladı bebeğimi emzirmeye başlıyorum tek göğsümü emiyor 20 dk falan sonra diğerine geçmek istiyorum ki iyice doysun ama bebeğim uyuyor diğer göğsüme geçince uyumaktan ememiyor neyse yatırıyorum uyuyor tabi bir saat sonra falan yine acıkıyor ağlıyor diğer göğsümü veriyorum yine aynı şekilde oluyor iki göğsümü veremediğimden iyice doymuyor😔 kayınvalidem de çocuk aç diye sürekli mama yapalım diyor iyice asabım bozuluyor deneyimli anneler ne yapabilirim ben bu durumda🙄