Kizlar her kese merhaba.uzun zamandir post acmiyordum lutfen cevapsiz birakmayin.oglum 3 yas 5 aylik…garip haraketleri var.2 haftadir gozlemliyoruz norologa yazildik goturucez.ama basina gelen varmi sormak istedim..oyuncaklari kiriyor dokuyor firlatiyor.bagiriyor istedigi olmayinca sinir krizi yasiyor