Kızlar sabah bebeğim rahatsızdı önceki postumda da anlatmıştım, aile hekimine gittik serum fizyolojik başladık iyi olacak💖 Kilosuna falan baktığımızda artık mama takviyesi yapmamız gerektiğini söyledi ebemiz (yine önceki postlarımda da belirtmiştim kilo alımı yavaşladı ve meme reddi yaşıyoruz) bunun üzerine bebelac gold aldık ama kaç saatte bir kaç cc vermem lazım bilmiyorum 3 öğün 60cc yeterli gelir mi tecrübesi olan anneler lütfen yazabilir mi teşekkür ederim şimdiden