Seyda1453 hayalperest2310 markaları karışık resimleri yüklüyorum begendiginiz varsa ayrintili olarak cevaplarim
hayalperest2310 Bunlardan kullanmıyorum krinkil ya da Medine ipeği kullanıyorum 🥰bunlardan vardı bende eskiden hep dağıttım 😂😂
Seyda1453 Ozooo ikinci el ama cok cok az kullandım hepsini ilk kapandigimda doldurdum aldim kullanmaya firsat bile olmadi