Azraada58 damlasuu valla ben 3 aylıkken kullanmıştım boynu bükülür biyeri agrır falan diye anca cesaret buldum 🙂 ama slingle hemen kullana bilirsin
Zeliff damlasuu 4 aylıkken başlamıştım ama kullandığım ürün yenidoğanada uyumluydu istesem erkende başlayabilirdim. Kafama göre kanguru bulmak 4 ayımı aldı diyeyim o daha doğru 😅
berece 15 günlük iken bir kere taktım yenidoğan aparatı var. Gerekirse yine kullanırım yani benim için doğumdan itibaren kullanırım diyebilirim.
damlasuu berece oooo çok erken başlamışsın kullanmaya bana bi çlcuk dpktpru 4.aydan itibaren kullanabilirsin demişti
damlasuu Azraada58 bizde 3 ay 7 günlük olduk doktor bana 4.aydan itibaren kullanabilirsin dediği için cesaret edemedim açıkcası
Azraada58 damlasuu bende zaten sadece 1 kere oda yarım saat koydum snrası hic kullanmadım öyle aldıgım gibi kaldı
ArdisinAnnesi Slingi yenidoğanken almıştım sezaryen ağrılarımdan dolayı pek kullanamadım ,normal kanguruya da 5 aylıkken yeni başladım