Biraz çok ağladıydı oksurdu sık hapşırdı insalah hasta olmamistir ben ve esim de grip olduk hep maske taktik emzirirken maske taktim daha bir aylık hasta oldu mu acaba ya şimdi emdi uyudu gibi çok huysuzluk yok şükür emdi uyudu hp ama bilemedim kötü düşünmemeye çalışyorum napmaliyim sizce