22 aylık olacak 3 saatte bir yediriyordum sonra 4 5 saate çıkardım yemiyor diye bugün disaridaydik 2 gibi yanıma çorba aldım yedi ve uyudu uyandi hipp mısır var onlardan yedi çok seviyor hipp büyük kavanoz mama verdim ondan biraz yedi daha yemedi eve geldik yediği şeyler çorba ve makarna diğer yemeklerden ağzına asla sürmez makarna yapacaktım dedim yapmiyim afedersiniz eşim mangal yakcakti bekliyim vermiyim belki mangal yer dedim ama dayanamadım kavanoz mamadan kalan vardı 4 5 kaşık verdim idarelik yedi 8.30 gibi et verdim ve cogusunu yedi şok oldum yani saat 2 de yedi atıştırmalık hariç akşam yemeğini 8.30 da verdim hep bu şekilde mi vermem gerekiyor iyice aciktirmam mi lazım ben hala bu olayı çözemedim. 4 ana 2 ara öğün bazen 3 ara öğün oluyor ana öğünlerde çorba ve makarna yiyor