htcdgrl Kızlar 1 ay önce normal doğum yaptım epizyo dikişlerim var 40 ım çıkmadan ağdaya gitmek istiyorum ama yaptırılabiliyor mu sıkıntı olur mu siz hangi yöntemlerle aldınız