beyzzsenturkk_ DilekGunes kızım 8 aylık bizde aşırı terliyoruz diş çıkarma dönemleri ter normal deniliyor ayrıca emerken ya da oyun oynarkende bir haraket halinde olduğu için ter normal deniliyor ama sadece diş dönemi yoğun ter yaşıyoruz
abcdef0000 Benimde 6aylil olacak kafası çok terliyor özellikle mama içerken ve uykudan uyanırken doktor D vitamini eksikliğinden olur dedi ama gidince tekrar sorucam
DamLaLina15 Benim bebeğimde 4,5 aylık aynısı bizde de var. Özellikle mama içerken ılık olmasına rağmen kafası ve yüzü ter içinde kalıyor. Bir de uyurken:( doktora sorduk ama genetikte olabileceğini söyledi pek ikna olmadım ama eşimin de kafası çok terliyor 😞