Canım anneler bebeğim 1 yaşa yeni girdi bu zamana kadar baya aktif emen bebekti çok düşkündü son 1 haftadır meme diye ağlıyor geliyor direkk ısırıyo ve bana vuruyo sonra tekrar alıyor birdaha ısırıyo ve sündürüyo kapattığmda çok ağlıyo ne yapmalıyım neden böylee 🙁😓😓 baya kanatıyor