Sudennaz Kızlar bebeklerinizle nasıl dışarı çıkıyorsunuz ben hiç rahat edemiyorum dışarıda üşüyecek ağlayacak adımız kaçacak diye evden çıkmak bile istemiyorum bazen diyorum çıkalım akşam hava alalım sonra vaz geçiyorum
beyzzsenturkk_ Sudennaz bence çıkın bebeğe de çok iyi gelir gazı yoksa karnı toksa hiç bi sıkıntısı olmaz
Esma1410 Sudennaz aynı sorun bende var evde rahat ediyor diyip çıkarmıyorum ama bencede hata yapıyorum hem kendime hem çocuğuma kış geliyor hiç çıkamayacak
Acu_ Sudennaz ben yaz kış demeden her yere çıktım herşeyide yaptım. Bebek oldu diye hayat kısıtlamaya gerek yokki. Evet bebek ağlıyor mızmızlanıyor ama onu evdede yapıyor
Damlanurrr Sudennaz valla emekleme yürüme dönemine kadar o kadar rahatmış ki hersey elinizden geldiğince gidin gezin dolaşın tatilinizi yapın sonrasında zaten peşinde koşmaktan hiç birseyi anlamıyor tadını alamıyorsunuz en azından küçükken bebek arabasına koyuyorsun ağlasa bile kucakta oyuncakti emmeydi oyalaniyor sonrasında bu rahatlık yok bence
Sudennaz Vallhi çok bunalıyorum evde yalan yok korkuyu yenmek lazım Tavsiyeniz uycam kızlar çok sagolun deneyim yarın bakalım 🤔
Goktugduru Valla kızım gazlı olduğu halde heryere gittim, 40i yeni çıktı benim Kütahya Afyon dolasiyorum 😀 yenin korkunuzu ben yendim eğer cikmazsaniz daha zor olur sizin için bı hava alın dolaşın hem bebise hem size çok iyi gelir