sIjunakk Bebeğim bugün tam 11 aylık. Gece parça parça neredeyse 450 ml mama içiyor. Gündüz de çok iyi yiyor iştahlı, bir ay sonra kesmem gerekecek beslenmeyi ama çocuk acıkıyor yani beslenmeden dalmıyor uykuya zaten uykusu çok kötü. Tavsiyesi olan var mı?
Damlanurrr sIjunakk eğer aybi saatlerde uyanıyorsa gece beslenmesine kesinlikle bu alışkanlığından açlıktan değil o yüzden ilk önce siz bunu takip edin ve ona göre hareket edin kesmek kolay oluyor ve bilin ki bunu onun iyiliği için yapıyorsunuz
sIjunakk Damlanurrr uykusu çok kötü her an uyanıyor diyebilirim. ama 3-4 saate bi kesinlikle beslenme istiyor. nasıl keseceğim? kilosu da iyi epey kessem asla zararı olmaz
Damlanurrr sIjunakk siz karar verin ilk önce aklınıza koyun ve mamayi suyunu yanınıza almayın en fazla bir hafta zorluk çekersiniz sonrası hem siz hem o rahat uyuyorsunuz ben gece beslenmesiyle birlikte odaları da ayırdım o kadar rahatladık ve iyi olduki anlatamam