Zmb ne yaparsan yap insan da hep sütüm yetmiyor hissi oluyor 22 günlük bebeğimden biliyorum. Emziriyorum mememde uyuyor yatağa koyuyorum uyanıyor bu sefer sütüm mü yetmiyor düşüncesi hemen basıyor , bazen süt emip 4 saat uyuyor neden uyanmıyor sarılık mı oldu düşüncesi basıyor . Analık ne zor :/ önce beyin de bitiyor bence sütüm var ve yetiyor algısına kapılmamız lazım . Ben sadece meme veriyorum . Sabahları pekmezli yumurta , tahin helvası aşırı çoğaltıyor sütü bir de tabi kimyonlu bulgur pilavı, artık içim dışım bulgur pilavı oldu 🤢