Nurxxx bende Kraft kullanıyorum oturduğu yerin hemen altında bi tane demir var onu cırt cırtlı yere yerleştirin , sırt kısmında da kemer var onu da takın daha sonra ayaklarının denk geldiği yer var orda da bi kemer var onu da takın, ben bunu arabayı kullanmaya başladıktan 1 sene sonra falan öğrenmiştim 😂 kendim kurcalaya kurcalaya fark ettim