elisaaaemir kizlar 4 aylik kizin asiri derecede istahsiz anne sütünü biberonla veriorum ama biberonda sevmior uykuda veriordum artik uykudada almior bugun bu vakte kadar 300 ml süt zar zor doke saca vermisim ne yapacagimi bilmiorum bana akil verin
senas93 elisaaaemir biberonla içmek istemiyor sizi emmek istiyor gibi geldi eds yöntemini denemiş miydiniz?
Ygt239z elisaaaemir canım meme reddi olabilir benim bebişte de oldu . Ayağa kalkıp poposuna vurarak emziriyorum sallaya sallaya anca öyle alıyor emmediğinde
Mercosey elisaaaemir bu aylarda meme reddi normal. Çevreyi keşfediyor. Biraz acıkmasınu bekleyin. Gezdirerek emzirmeyi deneyin
senas93 elisaaaemir biberonun yavaş hızlı başlıklarını denemek veya kaşık biberon kullanmak dışında aklıma başka bir çözüm gelmedi :( bi sebepten dolayı meme reddi mi yaşadınız acaba