Bebeklerin bağırsakları ilk üç ay boyunca gelişmeye devam eder. Bu yuzden ne yerseniz yiyin bebekte gaz olur. Bir çok şeye dijkat etmiş bi anne olarak söylüyorum. İkinci çocukta her şey yedim ve emzirdim ama asla o gaz çıkmadan kesinlikle yatırmadım daha az problem yaşadm. İlk üç ay buna dikkat edin. Sonrası günler bayaa güneşli :) Sadece bazen bazı yiyecekler sütün tadını değiştiriyor ona dikkat edin,emmek iatemeyebiliyorlar. Mesela benim bebem çiğ soğan yedigimde sevmezdi.