Kızlar merhaba 40 günlük oğlum var. 2 haftadan fazladır bacak kenarlarında pişik var. Aslında pişik mi denir bezin lastikleri öi tahriş etti bilmiyorum poposunda bişey yok ama bacak kenarlarında bezin lastiği çok fena yaptı çocuğu, bephantol fito fucidin kullandık hiç fayde etmiyo. Tam o lastik kenarlarına normal kumaş koyuyorum bu sefer çiş değiyor pijamaya geliyo falan. Can bebe ve sleeppy kullandık bez değiisem de farketmeyevek çünkü hepsinin lastiği var. Ne yapayım yardım edin lütfenn