Merhaba anneler. Bebeğim 5. Ayını dolduracak. Doğduğu günden bu yana devamlı ağlıyor ilklerde gaz sıkıntısı var dediler doktor gaz damlaları kullandık ettik. Şimdi gazını hem ağızdan hem alttan çok kolay yapabiliyor. Hala ağlıyor ama. Bir yere gidemiyorum kapımın önündeki parka bile çıkamıyorum en fazla 10 dk duruyor ağlamadan evde de öyle. Böyle olanlar var mı aranızda nasıl başa çıkıyosunuz? Eşimle çok yorulduk kızımın ağlamasından artık ağlamasın istiyoruz 😥😥 ona da kıyamıyoruz..