Ensensr13 Bebeğim 4 aylık oldu wee baby nin emziğini kullanıyorum şuan. Bebeğime küçük gibi emziklemi alakalı bebeğimlemi anlamadı🤷 aya göremi 6-18 e geçmem geriyor yoksa kiloya göremi? Bi el atın hanımlar..
dikkatbebekvar Ensensr13 10 aylık olcak phılıps aventin 0 6 ay emzigini hala kullanıyo 😂 yenisini de aldım ama bu da yedek yani hepsini kullanıyo bi sıkıntı oluyomu bilmiyorum bebek rahatsız değilse
Supermomms Ensensr13 we baby kauçuk uçlu olanı kullanıyorum 7 aylık hala 0-6 ay kullanıyor bundan sonrası için 6-18 ay aldık onu vercem az daha kullansın
Neslhnt Benim ikizler kro 16 duz 14 aylıklar. Hala 0-6 ay phılıps emzıklerini emiyorlar. 6-18 ay aldım uc kısmı ağızlarına cok büyük geldi
deborflo Neslhnt tükürdü bizimki de 6 18 aventi. Alıp bakıyor anlamlandımaya çalışıyor tekrar deniyor olmuyor gene anlamıyor . 10 aylık 0 6 dan devam
cnsyldz Benim bebe emzik değiştirince emziği reddetti. Ne yaptıysam da almadı. Mememi emzik yaptı. Canım oğlum 😒
Ensensr13 dikkatbebekvar sürekli ağzından çıkarıp düzeltmek zorunda kalıyorum. Çünkü alt dudak çıkıyor emzikten. Emzikten mi onuda bilemedim🤷
Ebruue 3ayda bir değiştiriyorum ben 3.ayı bittiğinde yeni emzik aldım aldıklarım ikili oluyor zaten değişikli kullanıyorum
beyzzsenturkk_ Ensensr13 evet öğürüyor maalesef benimde emzik değiştirmem lazım ama bu kullandığımız emzikten bulamadım başka emzik aldım bi kaç saniye sonra fırlatıp atıyo
dikkatbebekvar Ensensr13 heee sizinki o zaman kücülmüş tabi değişin bizim emzikte öyle bi problem görmedim
Ensensr13 beyzzsenturkk_ eğr aynı emzik ucundan almadıysanız normaldir tutmaması. Bende tutar diye yuvarlak uçlu aldım ama hiçbirşekilde almadı baya uğraştımda.