Karpuzlufistiksarma Kızlar merhabalar oğlumun doğum günü için buzluğa atılan bi kurabiye ve börek yapmak istiyorum güzel taze olan ne yapabilirim. Birde 1 hafta kalacak dolapta
alonee Karpuzlufistiksarma sodalı börek atmıştım ben 2 hafta falan kaldı tadında değişiklik olmuyor zaten fırınlamadan atıyorum
alonee Karpuzlufistiksarma yumurta akı ve bir bardak sıvıyağı çırpın üstüne bir tane soda ekleyin. Börek üç kat oluyor her kata sürün bolca ama sulu sulu olacak. Yufkayı 4 eşit parçaya bölün her parçayı da beşe bölün toplam 20 adet çıkıyor. Patatesleri haşlayıp harç yapmıştım ben içine sarıp direk attım buzluğa. Çıkarınca 180 derece kızarana kadar