Oglusm Buzdolabında saklıyorum ama 3 ay oldu açalı az bisey kaldı bitmesine vermeye devam etsem ne olur
Hayatiseyretmeyegelmisim Oglusm bişey olmuyor kullanıyorum ben 6-7 ay dünyanın parasını veriyorum 3 ay sonra atın diyor şişe yarisi duruyor nasıl atayım 😂😂 kullanıyoruz valla