Merhaba anneler 1ay 6 günlük kızım emdikten hemen sonra olduğu gibi sütümü çıkarıyor normalde yoğurt kesiği şeklindeydi şimdide emiyor ardından sütümü olduğu şekilde çıkarıyor doktora gittik idrar tahlili istedi sonucunu haftaya göstereceğim de yine de size de sormak istiyorum neden böyle oluyor acaba