Allah aşkına kızlar yardım edin 8 ay 20 günlük kızım son günlerde gece 3-4 gibi uyanıp sırıtıp duruyor uyumak istemiyor gündüz ayrı bi macera bi gülüyor bi bağırıp ağlıyor. Üstten dişi kabardı ama atak da mı var acaba bunalıma girdim emmek de istemiyor iştahı azaldı. Gece 2-2buçuk saat uğraştırıyor beni onun dışında da çok sık uyanır oldu hiç böyle yapmazdı. Gece 2 çok nadir 3 kez emmeye kalkardı en az 10 saat uyurdu.