Bende çok memnunum herşeyi bir kerede hazırlıyosun sonra kendisi su kaynayınca demliyor
Mama suyu özelliği de güzel giltre kahve sevmiyoruz oyuzden denemedik zaten kendi fikrimce kahve ile çayı aynı yerde demlememek tadı birbirine geçer onun için başka demlik kullanılmalı bence