Öncelikle kendinize sıkıntı etmeyi hemen bırakın, siz çok iyi bir annesiniz bundan emin olun. Benim de bebeğim 36 haftalık 2550 doğdu. Doktorumun söylediği sütün artması için bol uyku, protein ağırlıklı beslenmek ve kafanın rahat olması. Benim doktorum lacmix önerdi ondan alıyorum. Bir de solgarın brewers yeast diye hapından günde 6 tane alıyorum. Ne kadar çok emerse o kadar çok süt gelecektir, ilk günler memede uyuyakalırdı, ayak tabanlarını, sırtını okşayarak uyandırıp emme süresini uzatmaya çalıştım. İlk gelen kolostrum bittikten sonra sağma makinesiyle sağıp artırmaya çalıştım. Dut suyu kaynatıp içiyorum. Hala da azar azar mama veriyorum. Anne sütü de alması için her şeyi yapıyorum. İlk günler ben de çok kafama takıp üzüldüm. Ama şimdi diyorum ki elinden gelen her şeyi yapıyorsun kendini yıpratma, ben iyi olacağım ki bebeğim de iyi olsun.