Kızlar bebeğime bebelag gold aşırı gaz yaptı , suan bir atak dönemindeyiz ve mamayı içmiyor suan hipp kullanıyorum zorla içiyor biberonu itiyor diliyle aptamile mi geçsem diyorum ama tadi güzel değilse benim oğlan içmez bilen yardımcı olursa çok sevinirim