Arkadaşlar 1 kaç saat önce bebeğim hasta diye post açmıştım. Sürekli kusma ishal ateş vardı. İshali ve ateşi düzeldi ama kusması geçmemişti. Doktora geldik bağırsak enfeksiyonu kapmış serum veriliyo şuan toparlanırsa bugün çıkıp evimize gidicez inşallah. Toparlanmazsa yarın çıkışımız yapılcak. 🙏🏻🙏🏻