Bugün bebeğimi doktora götürdük gaz sancıları dan uyuyamıyor saatlerce ahliyor ne yapsak faydasız deli gibi ağlıyor biogaia kullaniyoruz ama işe yaramıyor doktorumuz devam edin dedi biz de ek olarak sab simplrksi deneyelim dedik ikisini aynı anda kullanan var mı çıldırmak üzereyim