Mihraasultan Arkadsslar doğumumun 7.ayında adet oldum suan ikinci adetim 8 gün gecikti prezervatifle korunduk bir kere ilişki yaşadık zaten bazı sıkıntılardan dolayı bu olay normal mi yani gecikme olur mu yada düzensizlik yaşayan varsa yardımcı olabilir mi
bananeabiya Mihraasultan ben de ilk kez geçen ay oldum bu ay daha olmadım zamanı var ama emziriyorsanız düzensizlik olabilir diye duymuştum ondan olabilir belki. İsterseniz bi test yapın içiniz rahat eder 8 gün olmuş nasılsa testte çıkar her türlü.