Hiç korkmayın bende 5 gün önce doğum yaptım ve inanılmaz dikiş korkum vardı. Tuvalet ihtiyacım geldikçe yavaş yavaş gitmeye çalıştım. Çünkü tutarsam kabız olmaktan korktum. 2 gün azar azar tuvalete gidebildim muhtemelen korktugum için psikolojik olarak yapamadım. 3. Gün kabız gibi hissettim kayısı kurusu yedim sıvı şeyler tükettim bugün cikabildim tuvalete. Zorlamadan ikinmadan yavaş yavaş yapabilirsiniz sakın tutmayın geldiğinde mutlaka az olsa tuvalete çıkmaya çalışın