Bebeğim 33 günlük üç gün önce bir aylık aşısı vardı. Aşı gününden beri her gün aynı saatte akşam altı ve dokuz arasında aşırı bir huysuzluk yapmaya başladı. Memeyi emmek istiyor ama boğuşuyor sizce sebebi nedir? Aşıdan kaynaklı mı yoksa atak bir dönem mi