Minmini canım neden bilmiyorum ama bebekler gak dese guk dese bu çocuk aç deniliyor benim de ikiz oğullarım var başta herkes aç diye diye ben de ondan ağlıyor zannedip mama veriyordum sonra ben ve bebeklere birbirimize alışıp yalnız kalınca aslında açlıktan ağlamadıklarını anladım ve mamayı tamamen bıraktık onlar emdikçe sütüm arttı bazen yine diyorlar biraz ağlasa acaba doymadı mı diye duymazdan geliyorum sonuçta annesi sensin başkları ne kadar tecrübeli olsa da zamanla bebeğini anlamaya başlayacaksın henüz çok küçük dünyaya alışmaya çalıyor hiç bir şey yapamıyor nerdeyse gaz bile çıkaramıyor ve onun için bu dünyaya alışmak zor tek yapabildiği şeyi yapıyor ağlamak :) kimseyi dinleme kendine bebeğinle bağnına odaklan ve en önemlisi çişli bez sayısı nasıl günde 5 defa çişli bez değiştiriyor ve ayda 500 gr üstü kilo alıyorsa bebeğin gayet duyuyor demektir ❤️