Merhaba 4 ayligiz. Yaklasik 2 aydir hiriltimiz var. Belki 7 8 tane farkli doktor gördü dinledi ve hepsinin dedigi tek sey burnu tikali o yuzden ciferlerden gelen birsey degil dediler 3 kere rontgen cekildi ikiside temiz. Ne yapicam diyorum hicbirisi birsey soylemiyor. Uyurken hiriltisi yok uyanikken heyecanlandiginda hizli nefes alip verirken duyuyorum bazen oluyo bazen olmuyo genelde var. Illa cigerlere inincemi birsey yapicam yani anlamadim. Bu durumu yaşayan varmi ?