gks06 Merhabalar ben 2. Bebeği bekliyorum ama kızım çok alıştığı için kucağıma gelmeye çalışıyor kaldıramıyorum çünkü ağır baya ama kucağıma oturup koynunda uyumayı seviyor kucağıma oturtmakta zararlımı acaba bu durumu yasamıs olan varmı????
MiracinAnnecigi gks06 kaç yasinda kızınız saglikla kucaginiza alın inşa. Bende bazen oglumu kucağıma alıyorum şükür sorun yasamadik 6 aylık hamileyim suanda oğlumda 4 yaşına giricek
gks06 MiracinAnnecigi benimde bu Mart’ta kızım 4 yaşına gidicek inşallah amin çok teşekkür ederim maşallah yavrularınızada Allah’ım acılarını göstermesin inşallah 🥰