Cumartesi misafirim var. Biraz kalabalık olucaz sanırım ikisi de dayım ayrı ayrı haber verdiler şansa aynı gün geliyorlar cocuklari da var birinde 3 birinde 2 tane bir araya gelince kıyametler kopuyor. Birbirlerinden haberleri yok ama ayrı gelin demek istiyorum ama çekiniyorumda. 4 aylık bir bebeğim var biri geldiğinde hiç durmuyor sadcee beni ve babasını görmek istiyor sürekli ağlıyor biri gelince 🤦🏻♀️
Dayımın biri öyle oturmaya gelecekti bebeği sevmeye. 3 çocuğu var hiç durmuyorlar çok yaramazlar bebeğime de rahat vermiuotlsrtiyice çıldırıyor zaten durmuyor.
Diğer dayım ilk kez bebek görmeye gelecek.
Önceden gelen dayımin.esine sizi daha sonra alsam olur mu desem ayıp mı etmiş olurum Bilmiyorum.
Bir de bana pratik birşeyler önerir misinizz