Kızlar 2 aylıkdan beri 8de uyur en geç 8 buçuk. Mamasını uyurken içiyor, bazen uykusu ağır geliyor hepsini bitiremiyor, tam yatırıyorum ya hemen ya 5 dk içinde uyanıyor, kalan mamayı bitirip öyle uyuyor. Bazen uyudukdan sonra 2 3 defa uyanıyor bazen gece 12ye kadar felan kesintisiz uyuyor. 4 aylıkdan beri gece 12den sonra sabaha kadar saat başı uyanıyor acaba acıktımı diyorum mamada içmiyor ama uyanıyor. Ben dönemediği için uyanıyor diye düşünüyorum 6 aylık oldu ama hala uykusunda sağa sola dönemiyor. Yüz üstü uyumaya alışmıştı o şekilde iyi uyuyordu şimdi öylede uyumuyor sadece yan yatmak istiyor, mesela soluna yan yatıyor bi iki saat öyle uyuyor sağına dönmek istiyor ama dengede duramayınca ya sırt üstü düşüyor ya yüz üstü dönüyor öylede uyumak istemeyince uykusu kaçıyor yani sabaha kadar her saat başı bu böyle. Ben acaba uyku saati erken ondan mı diye bugün geç uyutcam. Mesela böyle yapıp verim alan vari mı artık 8 değilde 9 10 gibi uyusa iyi uyur mu acaba illaki bunu deneyimleyip verim alan yada almayan vardır Allah aşkına tam olarak ne zaman kendisi sağına soluna dönüp uyur ya :( gündüz uykularıda çok değil gerçi ayına göre 3 saat uyuyor toplam iyi gibi ama gece uykusuda verimsiz olunca hem yoruluyoruz hem gelişmiycek diye korkuyorum, aslında uykuyu seviyo dönüyo başaramayınca uykuya dönmek için ağlıyo ne zaman düzelcek bu durum ya :(