Merve68681 Söylediklerinizin aynısını bende yaşadım, ellerim öyle ütüsü öyle acirdi ki her sabah ağlayarak uyanırım hamileykenve kendim de adliyede zabıt katibi olarak çalışıyorum, düşünün isim heo ellerimle, doğumdan sonra o uyuşukluk geçti, acı ama bu defada ayaklarimin altı acayip aciyordu bu kaç gün önceye kadar, ayağımın uzerine dikilemeyecek kadar,, doğum yapalı 5ay oldu bu arada, hamileyken ellerimi kadın dogumcuma sormuştum, ayaklar olsa neyse de eller tuhaf demişti, ödemden olabilir demişti, hatta gidip sinir testi falan yaptırdık, nörolojide, sinir sıkışması mi var acaba diye, ordan da bişey çıkmamıştı, yuzuklerim doğumdan bir süre sonra hala olmuyordu, eşim de yürüyüş falan yapamadığım için olabilecegini söylemişti ki ayaklarım son günlerde yürüyüşten dolayı düzeldi, biraz zaman ve harekete ihtiyacınız olabilir, ödemi atmak için, alyansim hala daha olmuyor bu arada