Cglkzn Ateş yapmıyor ama huysuzluk yaptı biraz oğlumda bide aşı biraz yakıyor baya bi ağladı açıkçası canları yanmasını istemiyoruz ama sağlıkları için mecburuz 😞
TZA Ece06 bizim 1. Ay aşısı sonrası ağlama 30 40 sn sürmemiştir ateş filanda olmadı vurdular hemen kucağıma aldım kafasını boynumun altına sokuşturdum sustu hemen 😊 sizinde kolay geçiverir inşallah
GamzeeArmagan Bizde yaptırdık şükür çok ateş yapmadı ama hafif huzursuzluk güvende olma hissi geliyor konuşup sarılın Allah’ın izniyle bir şey olmaz bebekler sandığımızdan güçlüler çok şükür. İnşallah iyi geçer şimdiden geçmiş olsun☺️🙏🏼