Mavsnz06 en iyi korunma yöntemi diye birsey yok canım ben neler neler le hamile kalanları duydum Allah ol derse oluyor.
Ama ben spiral taktirdim 5 aydır korunuyorum ek korunma olmuyor şuana kadar hamile kalmadım. Doktorum spiralle hamile kalınması için vücudun ya kabul etmemesi lazm yada spiralin tam oturmadigi için kayması lazm dedi benim kide tam oturmuş sorun yok dedi ben çok memnun ve rahatım acısız ağrısız 1 dk lik işlem