Hilal096 yanlış anlamayın ama bunu sormanız garip geldi. Olması gereken ve doğru olan bu güvenli tutunarak çıkması. Tutunarak çıkarken bile aklım çıkıyor demirlerden eli kayarsa yuvarlanirsa diye. Desteksiz o yaştaki bebeğin cikmasi bence beklenmemeli