10 aylık bir oğlum var. Son 3 aydır bana aşırı düşkün. Asla benden ayrılmak istemiyor. Mutfakta yemek yapayım diyorum. Yere oyuncak koyuyorum. Max 2 dkka ilgileniyor ve geliyor bacağıma yapışıyor. Bu hep böyle. Tuvalete gitsem yere koysam kıyamet koparıyor. Neden böyle ben anlayamıyorum. Bazen anneme bırakıyıorum alışsın diye. Bir saat bile değil yani yarım saat sonra hıçkıra hıçkıra ağlarken beni arıyorlar. Hiç bensiz yapamayacak mı? Bir ay sonra işe döneceğim. Çok üzülüyorum. Bu durumu yaşayan var mı?