Herkese merhaba 11 aylık bebeğimi geçen ay sağlık ocağına kontrole götürdüğümde doktor ek gıdanın yeterli olacağını ve artık mama kullanmamıza gerek olmadığını söyledi. Fakat ben çalışıyorum ve gündüzleri bebeğimi zaten emziremiyorum akşam emzirsem de eskisi gibi sütüm çok değil ve yatarken uykuya geçişte bebeğime yine de mama veriyorum. Sizde durumlar nasıl?