Buket57 annemioldumben_ benim eltim oğlunu götürüyodu yenidoğan döneminde bende gidiyodum onunla birlikte o kadar tatlı o kadar güzel dilli naif bir doktor ki çok sevdik biz 🥰 işinin ehli çok sevecen Emel Hanım.
annemioldumben_ damladll çok şükür sonunda biri yazdı çok teşekkür ederim🥹 hemen randevu almak istiyorum pazartesi başlar mı acaba Siz onun hastası mıydınız biz ilk defa gideceğiz. Genelde memnuniyeti çok yüksek. Nasıl bir doktor?
damladll annemioldumben_ ben Bezmialem de çalışıyorum oğlum yeni doğdu kendisi işten ayrılmış, tüm hastane çalışanları emel hanıma götürüyordu çocuklarını şansıma kendisine hiç muayene olamadık bende başlamasını bekliyorum
annemioldumben_ Buket57 öyle mi çok sevindim uzun zamandır doktor arayışındayım umarım gidersek oğluma şifa olur❤️
Buket57 annemioldumben_ memnun kalırsınız diye düşünüyorum 🥰 duyduğuma göre muayene ücretleri artmış sanırım
annemioldumben_ Buket57 eskiden ne kadardı şimdi ne kadar acaba? Biruniyi aradım ama henüz belli değil dediler
annemioldumben_ damladll aa sizin şansınıza kötü olmuş😔 ben de aradım sayenizde biruniyi telefonumu bıraktım çalışmaya başlayınca arayıp haber verecekler çok teşekkür ederim hiçbir yerde bilgi bulamamıştım nereye gittiği ile alakalı🙏🏻
Buket57 annemioldumben_ 3 sene önce 250 tl vermiştik 🙄 malesef şu anki özeller hep böyle bende Medicana Ataköy Hastanesine götürüyorum kızımı 1600 tl bi kaç özel hastaneyi aradım fiyatlar hemen hemen hep aynı ayarda🫠 muayene oldunuz mu peki siz