Canım merhaba ilk günler süt az geldiğinden bebekler doymuyor malesef özellikle doğumunuz sezeryansa. Mama vermekten kaçınmayın vermezseniz aç kalırsa şekeri düşer sarılık olur. Malesef bende yaşadım. Sarılık olunca gözünü bile açamıyor minnoşlar :( mama verin ama süreklide emzirmeye çalışın 1 hafta bu şekilde ilerleyin sütünüz çoğaldıkça mamaya gerek kalmayacak. 1 hafta 10 günde alışması mümkün değil zaten. Ama uyanık olduğu her an memeden ayırmamanızı tavsiye ederim 😊