@“Karmom”#p2780005118 ocakta doğdu, doğmadan önce almıştım, 2 tog böyle kundak gibi bir şey almıştım ben, kolları da içinde kalan, onunla yatırdım içinde de bir tek zıbın vardı. Doktorumuz 1.5 tog daha iyi demişti mesela bu kış 1.5 tog bir uyku tulumu alıcam. Üstünü hiç örtmedim, yatağına örtü bile sokmadjm yeni doğan iken, ğstğnü örtmeden de bebek sıcak tutuluyor, risk yok hem, mis gibi